DESPĂRȚIRE

2016 - 1

Ai plecat din nou știind

că în urma ta am să adun

cioburile sufletului meu.

Ți-am întâlnit privirea

și am știut că nu voiai să pleci,

dar dependența ta

e mai presus de mine, de noi.

Te-ai desprins din îmbrățișarea mea

aruncându-mi o ultimă privire,

una plină de durere și remușcări.

Am simțit cum s-a rupt veriga

Care ținea lanțul unit.

Te-ai grăbit să ieși

pentru că te sfâșia ca pe mine.

Știu că trebuie să învăț

să trăiesc fără tine

așa cum știu că sufletul meu

nu va mai fi niciodată complet.

 

VERO BUDEA

 

Sursa foto: plus.google.com

2 gânduri despre &8222;DESPĂRȚIRE&8221;

Lasă un răspuns

