Debut

Inaugurăm astăzi o nouă rubrică ”Debut”. Este o rubrică destinată celor care doresc să facă primii pași pe nisipurile mișcătoare ale poeziei. Iar debutul debutului se face cu o poetă care și-a ales ca pseudonim Andromeda. Are propria pagină de poezie și acum se descoperă pe ea, odată cu lumea asta fabuloasă dar și plină de miraje a versurilor.

Reflecția-mi

Reflecția-mi, din oglinda îndepărtată,
cu glas tremurător m-acceptă.
Reflecția-mi așteaptă verdictul.
Reflecția-mi râde isteric și lasă
frica-n voie.
Reflecția-mi șoptește cuvinte de-
aprobare.
Reflecția-mi ești tu, copilo, care privești și nu vezi nimic în zare.

Andromeda

Lasă un răspuns

