SCRISOARE DESCHISĂ

bacio-e-donna

 

Dragă domnule Destin,
Te informez pe această cale
Că în următoarea perioadă sunt foarte ocupată:
Am o despărțire pe ordinea de zi
Câteva lacrimi
Și nedumeriri.
Apoi trebuie să deretic bine în viața mea:
Să scutur ceva praf adunat –
Nu știu cum,
Să îmi aranjez în bibliotecă
Toate cărțile
Și întrebările despre mine…
Nu cred că asta o să îmi ia
Chiar toată viața,
Dar până se topește zăpada asta
Din sufletul meu
Tot durează.
Așa că, mai bine
Vino spre primăvară!
Tocmai bine, ies și florile
Și nu vii cu mâna goală,
Măcar un proiect de viață
Să îmi aduci,
Tare bine mi-ar prinde!

ALEXANDRU LUCA

 

Sursa foto: argumentpress.ro

Lasă un răspuns

