PROMISIUNE

timpul-09

 

Mi-ai promis că-mi vei sta

Alături pentru totdeauna.

Fără să ştii că „totdeauna ”

Înseamna cam mult,

Fără  să socotești că în  timp

Poate apărea ceva neprevăzut.

Nu mi-ai spus că trebuie

Să te iubesc mai mult

Eu nu credeam că drumul vieții

Îți va fi așa de scurt.

Tu mi-ai promis!

Nu trebuia să te ascult,

Iar azi tu nu mai ești.

Tu ai plecat,

Lăsând în urma ta întristare.

Mi-e dor și mă doare.

 

Vero Budea

 

 

Sursa foto: .celmairapid.ro

4 gânduri despre &8222;PROMISIUNE&8221;

Lasă un răspuns

