VERSURI LA PATRU MÂINI

thumb-1400x733

 

O nouă temă, același duet: azi, „EU ȘI ORAȘUL”!

Mă întreb dacă eu îi aparțin lui

Sau el îmi aparține mie?

Mă plimb printre blocurile

Pictate de timp,

Se-nalță falnic deasupra

Umbrindu-mi paşii rătăcitori.

Ne îmbrăcăm hainele croite

De stare și spirit.

Într-o zi mă linișteşte,

Alte zile mă agită ,

Rătăcind nebuneşte

Într-o chimie necunoscută

Trăind momente unice

Sub același  soare.

 

Sunt un suflet citadin

Al orașului fermecat.

de Vero Budea

 

Împăturesc  orașu-ncet

Și îl strecor în buzunar

Să-l iau cu mine, căci de azi

Voi fi de-a pururi un hoinar.

 

Orașul ce nu m-a-nțeles

Nu m-a dorit și doar a vrut

Să facă tot ce poate face,

Să n-o pot lua de la-nceput

 

Cu străzi curate, reci, pustii

Cu parcul ce moare tăcut,

Orașul crește lin prin mine

Și mă așteaptă în mormânt…

de Alexandru Luca

 

Sursa foto: Trilulilu

 

2 gânduri despre &8222;VERSURI LA PATRU MÂINI&8221;

Lasă un răspuns

