ÎNTÂMPLARE

thumb_HM-2013559237229167421380731759.3071

sursa foto: hammihan.com

”Eu nu vreau să fac istorie”
Mi-a spus calmă, dar ușor năucă.
Tocmai se îmbătase cu Dumnezeu
Și avea o mahmureală divină.
O rugasem să facă un inventar al lucrurilor pe care le va lăsa în urmă
Dar nu era deloc interesată de asta.
Mai curând era preocupată să fie.
Și pentru asta de multe ori
Se închidea în ea
Zile în șir
Apoi deodată izbucnea în afară ca o flacără care ardea tot ce întâlnea
Cerul devenea atunci roșu de mânie
Dar ei părea că nu îi pasă.
Doar cuvintele o necăjeau câteodată
Dar mai mult așa, în joacă.
Am închis ochii încercând să îmi amintesc dacă și eu fusesem vreodată așa
Și când i-am deschis,
Dispăruse.
Mi-am aprins o țigare care îi căzuse ei
Și am fumat absent.

de Alexandru Luca

 

Lasă un răspuns

