SĂ ȘTII…

hqdefault

sursa foto: You Tube

 

Tema duetului literar: „să știi…”

Să știi

              de  Vero Budea

Printre minciuni

și visuri spulberate,

Pășim spre moarte

zi de zi.

Am înțeles

că viața-i

slugă la păcate,

o știu și eu

și tu o știi.

De-am ales rău,

sau poate bine

O știu doar eu

și Dumnezeu.

Să știi că azi,

poate și mâine

aleg tot eu

și de-o fi greu.

 

Să știi..

                         de Alexandru Luca

Să-nțelegi că orice zi

E bună pentru-a muri

Dar că tot ce-n jur privești

Te ajută să trăiești

 

Să-nțelegi că-n jurul tău

Sunt și draci și dumnezeu

Și că tu alegi și vezi

Pe cine o să urmezi.

 

Să-nțelegi că tu, doar tu

Poți spune și da și nu

Și că nimeni nu mai poate

Să îți poarte vina-n spate.

 

 

 

 

4 gânduri despre &8222;SĂ ȘTII…&8221;

Lasă un răspuns

