RELAȚIE FĂRĂ OBLIGAȚII

18110406_1877364345869743_1374790451_n

Indiferent la ce fel de relație aş face referire, din start, expresia este „compromisă”. La fel şi sintagma: „iubirea necondiționată”. Cum ar veni: eu îți dau totul, oricând vrei tu, fără să-ți pretind nimic în schimb, sunt mereu la dispoziția ta, m-aş face preş pentru tine, arzând de nerăbdare să-ți fac pe plac, aşteptând noi „cerințe” cu sufletul la gură.

Hai să fim serioşi, cine nu şi-ar dori să facă orice-l taie capu’ şi să fie exonerat de toate consecințele prezente şi viitoare care se pot rostogoli ulterior ?!

A nu se înțelege că m-am gândit să devin brusc „mama răniților” sau a neîndreptățiților lumii ăsteia. De cele mai multe ori, lucrurile au foarte multe nuanțe, tonuri, umbre, înțelesuri (ascunse), subînțelesuri, astfel încât nimic nu e cum pare.

Acestea fiind spuse, hop-țop în mintea mea îşi face loc ideea referitoare la consimțământ. Eşti de acord cu ceva de bunăvoie, fără să ai pistolul la tâmplă, e alegerea ta 100%. Chiar dacă mie sau lui ni se pare o aberație, nu am venit aici să judec sau să pun etichete – şi după cum se vede, nici să mă justific :)))))!

Of, iar mă iau cu vorba şi poate uit că Pastila e pastilă, fie ea şi virtuală: e bine să fie eficientă, uşor de înghițit, să nu aibe efecte secundare prea multe şi să le aştepți pe următoarele.

Pur şi simplu mă fascinează ingeniozitatea bărbaților care lansează femeilor care le ies în cale, invitații la „relații fără obligații”. Da, ştiu, bărbatul e vânător prin definiție şi are dorințe diferite față de cele ale „fetelor”. Dintr-o anumită perspectivă e interesant să priveşti cum un bărbat încearcă să convingă o altă femeie, care poate fi partenera lui de viață, ce băiat bun e şi ce program încărcat are, drept urmare va mai întârzia din cauza serviciului şi în seara asta. Nu săriți familiştilor cu înjurături la adresa mea, ca doar e ceva „fără obligații”. Frumos, elegant, fără complicații, fără orgolii prea mari sau „răutăcisme” gratuite. Să ne trăim viața, să ne bucurăm de oportunități, să gustăm şi din delicatețuri. Şi, dacă e posibil, să ne oprim la timp, să nu dea vreo indigestie peste noi.

Ruxy

 

Lasă un răspuns

