VERSURI LA PATRU MÂINI

shutterstock_52526053_web-300x199

TEMA DUETULUI POETIC DE AZI ESTE „CONTABILITATE”

 

CONTABILITATE

                 de Vero Budea

 

Am dat la o parte toate

pasivele,

Urmărind îndeplinirea

tuturor visurilor.

Am pus în balanța vieții

toate activele,

Contabilizând jocul

numerelor.

Am adunat grijile rămase,

Scăzând zâmbetele și

plăcerile.

Am calculat balanța cifrelor

furtunoase,

Iar din Bilanț au dispărut

toate durerile.

 

CONTABILITATE

               de Alexandru Luca

 

Pun pe o coloană tot ce -am adunat:

Stropi de fercire, clipe de păcat.

Și făcând balanța, văd că am trecut

Degeaba prin viață, și nu am știut.

 

Trec apoi alături tot ce am pierdut:

Zile, nopți și vise scurse în trecut.

Și așa când totul pus e pe hârtie,

Știu că nu rămâne decât poezie.

 

2 gânduri despre &8222;VERSURI LA PATRU MÂINI&8221;

Lasă un răspuns

