VERSURI LA PATRU MÂINI

2014-02-thalia-pian

 

„Versuri la patru mâini” nu se vrea a fi un duel poetic, ci un mod complementar de tratare a unor teme poetice, a unor idei sensibile. Ambii autori (Vero Budea și Alexandru Luca) oferă un relief specific poemelor, dovedindu-se a fi două voci diferite, dar autentice. Cei doi poeți contopesc lumi, trăiri și emoții, într-o încercare de a  explora fiecare propriile dimensiuni.

Un concert poetic inedit, din care cititorii, cunoscători sau nu, simt importanța și rolul poeziei. Indiferent de vârstă, de nivelul de pregătire, pentru cel care citește, poezia nu înseamnă doar o simplă trăire hedonistă, ci înălțare cu o treaptă spirituală mai sus, conștiința regăsirii de sine, revelația unor taine care, citind, se dezvăluie.

Muza virtuală

Cuvinte

       de Vero Budea

 

Sunt prizoniera

Cuvintelor nerostite

Ce aleargă libere

Prin mintea mea

Dezgolindu-mi inima.

Sunt prizoniera

Cuvintelor mute,,

Care se plimbă

Nestingherite

Prin mintea mea.

 

Sunt prizonieră

Cu voia mea.

 

Cuvinte

de Alexandru Luca

 

Cuvintele mă strâng în gheare

Şi nici nu ştiu de vreau să fug,

Căci fără ele gândul nu mai are

Cum să-nţeleagă unde mă ascund.

 

Cuvintele m-au prins şi simt treptat

Că eu sunt ele şi nimic mai mult,

Doar un cuvânt rostit pe înserat,

Ce e şi linişte, dar şi tumult…

 

Un gând despre &8222;VERSURI LA PATRU MÂINI&8221;

Lasă un răspuns

